Upravljanje, održavanje i podrška u radu

Multisoft nudi usluge podrške za isporučene sustave te njihovo održavanje.

Podrška u radu uključuje rješavanje identificiranih problema različite složenosti od osnovnih problema vezanih za korištenje aplikacija do ispravljanja grešaka u kodu aplikacije i baza podataka. Održavanje sustava uključuje usluge kontinuiranog praćenja i optimizacije aplikacija.

Razina 0
Priprema dokumentacije i detaljnih informacija o radu sustava za lakši rad korisnika
    • tehnička dokumentacija
    • upute za rad
    • pomoć u radu nakon inicijalnog puštanja sustava u produkcijsko okruženje
Razina 1
Rješavanje jednostavnih problema prilikom korištenja aplikacije
    • prihvaćanje i vođenje evidencije svih zahtjeva korisnika putem emaila, helpdesk portala ili telefona
    • prioritizacija
    • rješavanje bazičnih problema (resetiranje korisničkih lozinki, neuspješnih prijava i odjava i sl.)
    • eskalacija neriješenih izazova na sljedeću razinu podrške
Razina 2
Rješavanje incidenata ispravkom konfiguracije
    • administriranje okruženja aplikacije
    • administriranje korisničkih računa
    • instalacija softvera
    • vođenje dnevnika problema i analiza uzroka
Razina 3
Rješavanje incidenata na razini koda aplikacije
    • rješavanje najsloženijih problema promjenom u kodu aplikacije
    • administriranje baze podataka