Upravljanje, održavanje i podrška u radu
Multisoft nudi usluge podrške za isporučene sustave te njihovo održavanje.
Podrška u radu uključuje rješavanje identificiranih problema različite složenosti od osnovnih problema vezanih za korištenje aplikacija do ispravljanja grešaka u kodu aplikacije i baza podataka. Održavanje sustava uključuje usluge kontinuiranog praćenja i optimizacije aplikacija.
Razina 0
Priprema dokumentacije i detaljnih informacija o radu sustava za lakši rad korisnika
-
-
tehnička dokumentacija
-
upute za rad
-
pomoć u radu nakon inicijalnog puštanja sustava u produkcijsko okruženje
-
Razina 1
Rješavanje jednostavnih problema prilikom korištenja aplikacije
-
- prihvaćanje i vođenje evidencije svih zahtjeva korisnika putem emaila, helpdesk portala ili telefona
- prioritizacija
- rješavanje bazičnih problema (resetiranje korisničkih lozinki, neuspješnih prijava i odjava i sl.)
- eskalacija neriješenih izazova na sljedeću razinu podrške
Razina 2
Rješavanje incidenata ispravkom konfiguracije
-
- administriranje okruženja aplikacije
- administriranje korisničkih računa
- instalacija softvera
- vođenje dnevnika problema i analiza uzroka
Razina 3
Rješavanje incidenata na razini koda aplikacije
-
- rješavanje najsloženijih problema promjenom u kodu aplikacije
- administriranje baze podataka